Related Posts with Thumbnails

Friday 29 July 2011

Skulle bjuda på

underbara bilder på Lily när hon sitter i sin vagn och delar med sig av sina rice crackers till favoritdockan... MEN det ville sig inte riktigt när jag skulle ladda upp bilderna - minneskortet behövdes visst formateras om för datorn kunde inte läsa av det. Va?!  - När man formaterar försvinner alla bilder som man har på kameran. Vilken tur att jag precis tömt kameran på bilder och bara hade några enstaka nya... Surt vilket fall för bilderna på Lily, dockan och deras rice crackers var alldeles underbara - förhoppningsvis kommer fler tillfällen!


Visar istället gamla godingar - mina fina pepparkakshjärtan. De ska jag använda till jul igen, men tills dess får de vackert hänga på display i köket!

Kram♥... och ha en riktigt underbar fredag!

5 comments:

  1. Hej!
    Tack för din hälsning såå långt härifrån oss i kalla norden. Vi har nog ganska likadant klimat just nu kanske men då har ni ändå vinter!!
    Jag kom från värmen och solen för några dagar sedan och jag saknar det så. Älskar solen.

    Skönt att det är ett tag tills du ska använda pepparkaksformarna:)

    Kram Anna

    ReplyDelete
  2. Hej Pernilla!

    Så kul att få en hälsning från Australien. Tänk att ni har vinter nu och vi sommar... och ändå har vi nästan samma temperatur..haha ;) Ser att du också gillar blått, fastnade vid dina fina tallrikar. Fyndade några på loppis i sommar och är jätteglad för dom.

    Ha en trevlig helg!
    Sanna

    ReplyDelete
  3. Hittade din trevliga blogg genom Emmas vita hem. Knallar runt nu och kikar mig omkring. Önskar dig en skön helg. Kramar från Marias Hörna

    ReplyDelete
  4. Suck, den som ändå hade sooool! Man behöver verkligen ladda batterierna inför vintern men i år verkar solgudarna inte riktigt vilja som vi vill... :( Jag är i alla fall glad att det växer så det knakar i köksträdgården! Måste vara väldigt spännande att odla för dig. Går det att odla sådant som vi odlar här uppe i norr eller blir det heeelt andra saker?

    Kram/ Anna

    ReplyDelete
  5. Åh, så tråkigt att de fina fotona försvann! Man kan bli så frustrerad på tekniken, den är sällan på min sida, hihi!
    Ha en fin dag, vännen!

    Kram kram

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥