Related Posts with Thumbnails

Friday 15 July 2011

En hög med food dvd:s...



som jag älskar att plöja igenom. Det är nåt väldigt fascinerande med Nigella - jag blir som fastklistrad så fort hon är på TV:n, plus att jag titt som tätt kollar in nån av hennes DVD:s när jag har chansen - när Lily sover och Jonah är på pre prep annars är det ju mest barn-tv som visas på dagarna... Konstigt det där med barn - de liksom tar över... ☺


Jag ser framemot när TV-serien Nigella Kitchen kommer ut på DVD. Serien är baserad på nyaste kokbokens recept. Boken har sin givna plats i mitt kök... 


Kram♥... Ha en trevlig fredag!

4 comments:

  1. Min favorit är Jamie och Per Moberg :) Njut av fredagen. Kram V

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Jag har nu sett din blogg ett par ggr på lite olika bloggar. Ville bara passa på att säga hej från Onsala. Otroligt spännande med termiter, possums och kookaburror! Kan tänka mig att livet är riktigt kul down under..
    Min pappa finns inte heller med mig längre och det gör ont, men bär med mig många fina minnen.

    Ha en fin fredag! Må så gott, /Tina

    ReplyDelete
  3. Det ser ju så busenkelt ut då Nigella lagar mat. Jag kan också bli sittandes och bara titta och tänka då jag ser henne eller någon annan som på ett matprogram. Annars tittar jag inte så mycket på TV...jo kanske sent när jag har lagt mig och inte har en bok på g.

    Ha en fin helg.

    Kram
    annika

    ReplyDelete
  4. Ja, hon kan vara minst sagt förtrollande på tv.
    Massa gott lagar hon.
    Har aldrig ahft nån av hennes böcker dock.
    kram

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥