Related Posts with Thumbnails

Monday 11 July 2011

Helt nyförälskad...

i GreenGates sortiment! Om man nu kan vara förälskad i saker... ☺




I nya vinterkatatalogen finns bland annat dessa vackra saker - ljuvliga, eller hur?!

Så juligt och fint. Jag som är helt tokig i julen - det kan ni se både här och på min julblogg senare på året - blev ju alldes frälst i detta underbara utbud. Nu gäller det bara att hitta en retailer här down under så att jag kan köpa en kopp eller två... ett par tallrikar eller nåt annat underbart vackert som kan pryda hemmet.

Kram♥... och ha en underbar vecka. 

5 comments:

  1. Visst är det mkt vackert hos Green Gate!

    Klem Anna

    ReplyDelete
  2. Jag blev nyfiken och nu har jag också hittat deras katalog. Så mycket fint det fanns. Undrar om de finns här Down Under. Nordiska julfärger är lite annorlunda tycker jag även om jag gillar de som finns här. Men jag saknar det mer rustika ibland. Hör av dig om du hittar en återförsäljare.
    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  3. ja visst är julen härlig, jag freakar loss totalt då till allas suckande här hemma ....men jag ska nog se till att mina döttrar blir likadana hihi.. du får väl flirta med någon hemma i Sverige som handlar greengate åt dig om turen inte är med dig .Kram och ha det gott over there..

    ReplyDelete
  4. Hej och tack för din söta hälsning hemma hos mig! Roligt med en läsare från Australien. =)
    Visst kan man förälska sig i saker, det gör jag hela tiden och jag äääälskar GreenGate!
    Nyheter från down under vill jag inte missa, jag blir följare så klart! =)
    Önskar dig en härlig dag.

    Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

    ReplyDelete
  5. Jag äter frukost varje dag på Greengates porslin "dott beige". Brukar åka över till Helsingör i Danmark, och handla Greengates grejor lite då och då! Det röda är ljuvligt!

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥