Related Posts with Thumbnails

Monday 18 July 2011

En titt in i köket





Alltid skoj att plocka bort och göra om, pyssla i köket och piffa till lite. Har så mycket jag vill ha framme, men då finns ju risken att det blir alltför plottrigt och rörigt - drömmer om ett stort lantkök ☺

Kram♥... och ha en bra början på den nya veckan! För er som undrar så ligger Australien 8 timmar framför Sverige och sedan när ni ändrar tid senare i höst blir det 9 timmars skillnad. När ni vaknar är det redan eftermiddag här... och när jag vaknar är det fortfarande kvällen hos er ☺ Snurrigt värre, men man vänjer sig hihihi.

Måste ju bara säga att jag tycker att det är jätteskoj att jag nu har 32 följare! Välkomna hit till mig och min lilla svenska hörna långt. långt ifrån Svedala ☺

8 comments:

  1. Hej vännen, eller god eftermiddag! ;)
    Ledsen att behöva berätta att GreenGate-föremålet i min bloppis reserverades redan efter 6 minuter! Det var en bloggare som var snabb, kan man säga. Håll utkik, det kanske kommer mer från GreenGate längre fram. =)
    Ha en fin kväll, gumman.

    Kram kram

    ReplyDelete
  2. Det är bara jag igen! Skulle ju säga att du har ett jättemysigt kök, äääälskar lådan som du har dina böcker i, jättefin. =)

    Kram (igen!)

    ReplyDelete
  3. Jag tycker att det är ett mysigt och trivsamt kök som du visar. Ögonen har alltid någonting att aktivera sig med. Här är det också mycket prylar framme. Ibland försöker jag att plocka undan men saknar sen det som blev undanställt.
    Söt Sverigeklänning till lillstumpan.
    Kram
    annika

    ReplyDelete
  4. Men visst är det så, man har en massa saker man vill ha framme, men samtidigt vill man inte ha det framme för att det blir plåttrigt. Men vad gör man... Kanske cirkulerar grejerna?
    kram!

    ReplyDelete
  5. Kul att få se lite från ditt hem. Jag har nog visat det mesta redan. Nu kretsar det mesta runt trädgård , fotoskolan och vårt uterum.

    Ha en fin vecka!
    Kram Helena

    ReplyDelete
  6. Vad roligt att du delar med dig bilder från ditt charmiga kök!!! Håller med, det är kul att fixa och ändra lite, då känns allt lite nytt och fräscht igen :)

    Stoooooooooooor kraaaaaaaaaaam aka

    ReplyDelete
  7. Sååå mysigt o fint du har det !!
    Kraaam Anette

    ReplyDelete
  8. VIlket mysigt kök du verkar ha, och ser gamla fina inslag :) tack för din hälsning, det har varit en tuff vecka....ha en skön kväll, kram

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥