Related Posts with Thumbnails

Saturday 16 July 2011

Skål!

...Pokalglasen på fot har kommit tillbaka!

Gick igenom IKEA igår kväll och blev alldeles exalterad när jag såg att mina favvoglas kommit tillbaka - de är så nya att de inte ens dykt upp på nätsidan! Tjohoooo. Vilken överraskning!



Life is good! Tänk vad man kan bli glad av att en produkt kommit tillbaka ☺ De står redan inne i skåpet. Jag har inte ens diskat dem eller tagit bort IKEA etiketten under... Det får bli en annan dag.

Kram♥... Ha en underbar helg! Här ska det visst regna hela helgen, men vi har inte haft regn på urlänge så det är dags. Härliga innedagar med barnen väntar... Hmmm, hoppas solen tittar fram lite grann, annars blir vi väl alla lite smågalna...

4 comments:

  1. Halloj!
    Har de verkligen så fina glas på Ikea?! Måste nog ta mig en sväng dit snart! ;) Själv fick jag hem en leverans av Ib Laursens fina Mynte-serie i dag, precis som dina glas hängdes de på plats innan etiketten togs bort. ;)
    Ha en fin kväll (dag???)!

    Kram kram

    ReplyDelete
  2. Men vad roligt, jag hittade till din blogg precis. Jag var nämligen i Australien och bodde utanför Brisbane 1990.
    Nu måste jag läsa vidare, lägger till dig på min lista.

    Kram Helena

    ReplyDelete
  3. Jag hann köpa sex st innan de försvann. Måste dit och köpa fler! Hoppas de finns här i Sverige med..när jag tänker efter.

    Kram i regnet, här ska det bli uppehåll för en gångs skull!

    ReplyDelete
  4. Javisst är det snyggt med glas på fot...jag är supersvag för sådana. Får ta mig en tur till IKEA...har inte så långt.
    Här är trist väder också men inte regn.
    Hoppas ni får en bra dag trots regn....

    Kram
    annika

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥