Related Posts with Thumbnails

Thursday 28 July 2011

I en vas i fönstret

står dagens skörd av blommor. Jonah plockar blommor varje dag. Mysigt♥


Jonahs favoritblomma, numera min favorit också♥

Kram♥... och ha en bra torsdag! Här har vi lite gråare väder idag. Efter en solig förmiddag, då jag passade på att ta en promenad med Lily i vagnen, så är det risk för lite regn i eftermiddag och endast +20°. Brrr. Det känns så kyligt för en stund sedan att jag var tvungen att ta på mig en extra tröja. Hoppas ni alla har en trevlig dag och får njuta av solens underbara strålar.

2 comments:

  1. Så gullig din son är, som plockar blommor! Förstår att det har blivit dina älsklingsblommor! Hälsningar Christina

    ReplyDelete
  2. Hej på dig, trist med regn....du det verkar inte som min blogg uppdateras på din sida och flra andras, så kika gärna in för det finns flera nya inlägg sen den som du har i din lista nu med lila mun....Kram J

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥