Related Posts with Thumbnails

Saturday 13 November 2010

Trodde inte mina ögon...

när jag kom till IKEAs fyndhörna... Där stod två ingolf-stolar, varav en blev vår fjärde köksstol för $48!! Tjohoo, vilken lycka!! Vi har alltså sparat $68 genom att köpa fynd-stolar...
Hipp hipp hurra :-)



Förutom stolen inhandlade vi även lite annat smått och gott. Tänk varje gång man handlar på IKEA så handlar man massor... ialla fall jag! ...Jag har redan skrivit en inköpslista till nästa besök - förmodligen ett besök nångång nästa vecka. När jag bodde hemma hos mina föräldrar hade vi ca 1,5 timmes bilresa till IKEA i Birsta, utanför Sundsvall så då blev det inte lika ofta som nu - Det tar ungefär 8 min med bil - perfekt om jag har hemlängtan!!








Ha en underbar helg alla mysiga bloggare!
Kram♥

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥