Related Posts with Thumbnails

Sunday 21 November 2010

Snart jul....

Ååå, nu känner jag att julen börjar närma sig! Snart dags för Advent. Jag fyller år i slutet på nästa vecka, men efter allt födelsedagsfirande tänker jag börja städa och pynta så smått. Can't wait to get all my Christmas stuff out of the shed! - det känns ju precis som om vi precis ställde bort alla plastlådor med julsaker... Kanske beror det på att de stod uppradade här inne långt efter midsommar?! Oops....

Längtar tills jag ska lägga på min nya fina jullöpare som jag köpte av Aydan som har bloggen Gammelbålsta Gård, men först ska den manglas eftersom den har rest över hela världen...♥



Kram♥

1 comment:

  1. Jaa, snart är julen här, jag har också börjat pynta lite, för jag ska vara på några julmarknader, så jag hinner inte med här hemma.

    Önskar dej underbara dagar, och ett Grattis i förskott.

    Kramar
    /Maggan

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥