Related Posts with Thumbnails

Monday 29 November 2010

En ny vecka med nya äventyr...

Satt här i morse och tänkte kolla igenom alla bloggar som jag inte hunnit med att kolla in under helgen - jag delar ju dator med min fyraåring som är tågtokig och kollar helst på tåg på youtube... Jag kanske får möjlighet att kolla eposten, facebook eller bloggen under ett par minuter innan han säger: I need youtube trains, mamma! ...och när han är så duktig och kan skriva in Flying Scotsman, Santa Fe, Dreyfuss Hudson alldeles själv, så står jag tillbaka och låter honom öva på att skriva på tangentbordet och studera sina älskade tåg. Sitta vid datorn kan jag ju göra när barnen sover!

Hursomhelst, jag började öppna alla mysiga och inspirerande bloggar... tillslut hade jag över 50 sidor som jag skulle läsa och kommentera på... 50 sidor öppnade!!! Insåg att jag inte skulle kunna läsa alla och skriva söta kommentarer så jag stängde ner sidorna. Jag kommer så småningom att titta in hos er alla, kolla in era fina adventsinlägg och fyllas av inspiration av era ljuvliga bilder, kanske inte alla på en gång men lite då och då!





Bjuder på ljuvligt juldoftande pomander idag...


Kram♥

1 comment:

  1. Å jag älskar verkligen apelsiner med nejlikor i!! Det är verkligen jul det!!

    KRAM

    // Inredningsfrun :)

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥