Related Posts with Thumbnails

Friday 19 November 2010

Ny madrass!

Äntligen har vi inhandlat en ny madrass!!

...efter så många madrassprovningar i olika madrassaffärer hittade vi en som vi båda tyckte om och som uppfyllde våra önskemål. Vilket jobb! Trodde vi hittat den rätta, men när vi provlegat den en andra gång upptäckte vi att den var alldeles för mjuk... så då var det bara att börja om. Till slut kände jag bara; vilken madrass som helst är bättre än den vi har nu/alla madrasser känns likadana - jag struntar i vilken vi köper. Som tur var lyssnade inte min käre make på mig utan vi fortsatte vår jakt. Tre olika madrasser stod på rad. Den första var för mjuk, den tredje kändes som en tegelsten, men den mittersta was just right! Kände mig som "Guldlock och de tre björnarna"... ;-)

Mellan klockan 12-14 dyker den upp, tjohooo! Hoppas få sova gott i natt!! *längtar*

Ha en underbar helg alla söta som tittar in här lite då o då!




Kram♥

1 comment:

  1. Det är viktigt att det är komfortabelt där vi tillbringar så många timmar. Hoppas att ni får en skön nattsömn.
    Söt tavla...förstår att du tittar på den lite då och då.
    annika

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥