Related Posts with Thumbnails

Tuesday 16 November 2010

Innan det är dags för Advent...



Innan det är tid att börja med allt rött inför advent och jul vill jag passa på att visa min matsalshörna i härligt ljusblått. Detta är mitt absoluta favoritbord. Älskar de svarvade benen... och de breda brädorna. Vi såg bordet på en second-hand butik uppe på Mt Tamborine men tänkte inte mycket mer på det. Hade sett andra bord uppe på huvudstråket, som kostade $900-1200 = ungefär SEK6000-8000 (!) och trodde att detta också skulle kosta multum. Vi åkte dit ett par år senare och till vår förtjusning stod det kvar i ägarens garage! Hos oss har det bott i över fem år nu och jag skulle aldrig sälja det!
Kram♥

2 comments:

  1. Hej Pernila.
    Tack för dina ord hos mig.
    Helt rätt, det bordet är verkligen läckert.
    Vilken fin kökshörna du har.
    Och så den fina bilden på dig och din pappa. Jättefin!! Så söt du är.
    Önskar dig en fin vecka.
    Kram Zara

    ReplyDelete
  2. Hej Pernilla!
    Vilket charmigt gammalt bord!

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥