Related Posts with Thumbnails

Wednesday 14 December 2011

Rött och vitt

Det är väl ingen som missat att jag tycker att julen ska gå i just rött och vitt. För 11år sedan, när jag bodde i Kungsbacka hade jag precis köpt en vit gran på Åhléns, till denna inhandlade jag en ljusslinga i silver som såg ut som rinnande stearinljus plus en massa pynt i blått och silver (!) - stor skillnad till idag när det är traditionellt rött som gäller. Gillar förra årets IKEA burkar. Fina röda och vita, inte alls lika tråkiga som årets vit/silvriga... fast pyntar man bara i vitt och silver är de ju tjusiga förstås☺






Kram♥... och ha en trevlig onsdag! Ikväll ska vi på julfest på sonens Pre Prep.
Innan dess är det mycket lek och skoj (plus stoj!) på programmet☺
Hoppas jag hinner med lite julpynt också!


Idag ska jag medverka i Wow Us Wednesdays! och Show Off hos Elna-Sudden.

3 comments:

  1. Hittade hit via Elna-Suddens show off. Kul att se hur det är på andra sidan jordklotet! Jag tycker också att rött och vitt är julens bästa färger. Kanske lite grönt också i form av julgran, tall- och enris, mossa och julblommor i rött, grönt och vitt.

    Jag lägger till dig i min blogglista, så att jag hittar tillbaka flera gånger...

    Adventshälsningar
    Elisabet

    ReplyDelete
  2. Rött och vitt till jul - me like!!! Traditionellt och vackert!! Fin ljusstake och sååå läckra askar!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥