Related Posts with Thumbnails

Friday 9 December 2011

Juleskrud


















Idag har jag bott här i Australien i 10år! 
Wohooo, 10 år!! Det är länge...☺

Under dessa tio år har jag lyckats skapa en liten svensk hörna, mitt lilla kryp in, som trots solsken och värme känns riktigt svenskt! ...återkommer med mer julbilder när jag pimpat lite mer, sedan blir det andra rum!


Kram♥ på er, vart ni än befinner er i världen!!


Idag ska jag på party lite här och där:
Show and Tell Friday
Feathered Nest Friday
Home Sweet Home Party



15 comments:

  1. Grattis till 10 år här. Själv firar jag 8 år i januari nästa år.
    Ja du har verkligen lyckats med en liten svensk oas får jag säga. Ser så svenskt och hemtrevligt ut.
    Du en fråga: Har fått för mig att jag läst på din blogg att du gjort egen inlagd sill här i Australien. Har jag fått solsting eller stämmer det? Om du har kan du väll berätta hur du gått tillväga och vart du hittat sillen. Själv nöjer vi oss med IKEAS men det skulle ju vara gott med egen inlaggd sill.
    Ha en fin dag!
    Kram Anette :-)

    ReplyDelete
  2. Tack för snabbt svar Pernilla!
    Jag ska kolla Coles nästa gång jag går dit men återkom jättegärna med namnet för det kan ibland underlätta. Vad kul nu kan jag göra egen sill!!! Som jag längtat.

    Tjingeling!
    Anette :-)

    ReplyDelete
  3. Hej där nere!!
    Ja nu snackar vi härlig svensk känsla, så mysigt!
    O grattis med 10 år, det är lång tid o tiden går så fort c",)
    Jag firar 12 år i Norge näsra år!

    Klem Anna

    ReplyDelete
  4. Hello...

    Ohhh...your Christmas kitchen is beautiful, my friend! I love all the red and white checks and the beautiful red embroidered pillows! Sooo pretty!!! Thank you for sharing your beautiful Christmas with us!

    Warmest Christmas Wishes,
    Chari

    ReplyDelete
  5. Hej Pernilla!
    Vad mysigt och ombonat du har det!

    Grattis till dina 10 första år i Australien!

    trevlig helg!

    Kraam Jenny

    ReplyDelete
  6. How sweet and cozy and cheerful! I have some of those red pot bellied candle holders, too. Mine are just smaller!
    ♥ Jil

    ReplyDelete
  7. Hej
    så härligt för dig och när man ser bilderna kan man inte tro att de är i Australien...
    ha en mysig helg
    kram
    sandra

    ReplyDelete
  8. You have made your little nook very cozy and beautiful. Congratulations! I love red checks, very pretty!
    Audrey

    ReplyDelete
  9. how lovely. great decors.

    http://momdaughterstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. A very pretty. cozy kitchen filled with many lovely things.

    ReplyDelete
  11. Such a pretty and cozy kitchen, so inviting, wish I was there for a cup of hot chocolate. I love your runner and pretty embroidered pillows. Just lovely. Merry Christmas. FABBY

    ReplyDelete
  12. Very beautiful!


    Hearty Pink, come and see when you get a chance.

    ReplyDelete
  13. I so need to get a translator set up on my blog. I haven't figured out how to do it on the blog I'm on. I enjoyed my visit and reading your profile ... yes 10 years is a long time. I love your Swedish corner - looks very cozy and welcoming. I'm Pinking by 4's since my link is #104. Happy Pink Saturday! Thanks, Jenn

    ReplyDelete
  14. Such dazzling charm - I have always loved red and white. Happy Pink Saturday!

    ReplyDelete
  15. Love all of the red check! Very nice. Thank you for joining me at Home Sweet Home!
    Sherry

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥