Related Posts with Thumbnails

Tuesday 13 December 2011

Lucia 2011

Sankta Lucia.... Vaknade runt 5 som vanligt och passar nu på att sitta här vid datorn en sväng och greja innan småtrollen vaknar och vill kolla på YouTube och käka frukost. Solen skiner vackert ute. Det kommer att bli en varm dag med en topp på +27°. Små fötter kommer snart tassandes...


Mitt lilla Luciatåg... 

De två små har jag haft så länge jag kan minnas - inköpta på en julmarknad på ålderdomhemmet i Bjästa. Då hade stjärngossen det röda bandet, fast det ändrade vi på. Rätt ska vara rätt. Så det så! Den stora Lucian är nyare - teamwork mellan min moster och hennes man. 

Jag tittar kanske in lite senare idag med mer bilder...☺

Kram♥... och ha en underbart fin Luciadag. Ska nog försöka få lite Luciakänsla genom att titta på svt.se. Japp, Go'morgon Sverige... luciatåg med vacker sång 03.53minuter. Stämningsfullt! Hoppsan, Lucian har stearin rinnandes nedför näsan... men hon sjunger vidare - professionell tjej!

3 comments:

  1. Ha en fin Luciadag i värmen.

    Kram
    annika

    ReplyDelete
  2. Så juligt och mysigt du gjort. Ha det gott, kram jessica.

    ReplyDelete
  3. Önskar dig en fortsatt mysig lucia...
    kram
    sandra

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥