Related Posts with Thumbnails

Friday 2 December 2011

Frostiga fönster...






... trodde jag aldrig att jag skulle få ser här down-under! Vi bor där det är subtropiskt klimat så vi har aldrig frost. Det är varmt och skönt året om, med inslag av hetta, regn och luftfuktighet. 

Har i år införskaffat en julspray som gör att fönstren ser frostigt fina ut, trots att det är varmt ute - fungerar bäst när vi har AC:n igång och det känns lagom kyligt. Fungerar mindre bra när det är fuktigt ute för då 'smälter' sprayen... Ah well☺Det ser väl fint ut ett litet tag ialla fall - när jag fotograferar! Hihihi

Kram♥... och ha det så bra!

6 comments:

  1. The red ribbon snowflake looks so cute in your window.

    ReplyDelete
  2. Love your so pretty red snowflake.

    ReplyDelete
  3. Hej
    Kanon att du kan få det lite frostigt jag skulle sakna det så fast just nu har vi ingen heller...
    Massa mys till dig!
    kram
    sandra

    ReplyDelete
  4. Måste vara konstigt att julpynta då det är sommar och varmt. kul att se bilder från pre-school.

    Kram
    annika

    ReplyDelete
  5. Det måste vara en häftig känsla med värmen utanför och frostiga fönster;-) Jag har frostat fönsterna här hos mig också, det ger lite vinsterkänsla. Två år i rad har det inte behövts för då har det varit snö och frost, men i år har kung Bore missat almanackan tror jag.

    Önskar dig en fin adventshelg!
    Kram,
    Regina

    ReplyDelete
  6. Men va tufft med frostiga fönster, vart fick du tag i det?

    Fina ljusstakar du har, o de flesta i härliga bulliga former!

    Klem Anna

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥