Related Posts with Thumbnails

Friday 23 December 2011

Hoppsan,

Hade alldeles glömt bort att jag hade ett schemalagt inlägg idag ☺ Så kan det gå, men det bjuder jag på. Det är ju julafton om mindre än en halvtimma... Tjohoo!

Julklapparna äro inslagna och granen klädd.






Tycker det är så mysigt att fotograferna när det är mörkt... även om det inte blir så där klart som under dagtid.

Kram♥... och ha en riktigt trevlig dag! 
Nu ska jag gå och lägga mig - det blev sent idag med... ☺ Ah well, julförberedelser är mysiga stunder!

Idag länkar jag mitt inlägg till:

3 comments:

  1. Önskar dig en skön och trivsam jul!
    Här är 7 gr varmt och all snö är borta. Vi ska ut och inhandla den sista julklappen nu.
    Ha det gott

    God Jul

    Kram
    annika

    ReplyDelete
  2. Ho ho å God Jul!

    Varma julhälsningar från Carl Larssonland:)

    Vad härligt juligt ni har man kan nästan tro att det ligger snö utanför era fönster. :) vi har ingen vi heller så synd.

    ReplyDelete
  3. En riktigt GOD JUL till dig från det höga nord!!
    Vi blogga, Klem Anna

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥