Related Posts with Thumbnails

Sunday 15 May 2011

Min myskväll

... framför TV:n blev inte som förväntat - Lilla L vägrade somna. Storebror J sussade dock djupt sedan klockan 1900. Inga krusiduller där inte. Två timmar senare somnade L - Två timmar! Låt nr 15? Förstår ni hur många bidrag jag missat? ...Vad hände egentligen? Ja just, mina mummy duties kom i vägen. Tur att Foxtel IQ tillåter att man spolar tillbaka.

Och ja, jag vet redan vem som vann och att Sverige kom på tredje plats. Var så himla försiktig - gick ur Facebook, loggade ut från blogger, var inte ens in på AB och kikade på nyheterna eftersom jag visste att det skulle finnas stora rubriker med information jag inte ville ha reda på, men så kom jag på att jag skulle pinga min blogg - DÅ, på Bloggportalen hade nån annan käck bloggare skrivit  AZERBAJDZJAN VANN! Så go'vänner, så blev det med min Eurovision i år - pannkaka.

Nej, nu är det dags att fika innan nåt av barnen vaknar. Go'natt på er!

Kram♥

PS.Kul att Swe kom trea. Hurraaaaaaaa! - nåt positivt ialla fall ☺

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥