Related Posts with Thumbnails

Saturday 28 May 2011

Brrr,

Men, nu känns det verkligen att vinten är på antågande. Kylan inomhus går genom märg och ben... och inte kan man ha elementen på för då blir elräkningen hutlöst hög... som om det inte räcker med de $ som vi redan betalar. Nej, det blir allt att ta på sig fårskinnstofflorna och en extra tröja... eller gå ut i solskenet och lapa sol som en riktig svensk på våren! Härliga 23° väntar där ute senare idag. Nu är det bara 11°.

Ha en trevlig lördag! Jag tror jag sätter mig i soffan med en kopp thé och en god bok i väntan på att barnen vaknar... nej, just det... de är ju redan vakna och i full action. Morgongröten väntar. Ah well, min théstund får bli en annan gång...




Kram♥

2 comments:

  1. Hej Pernilla! Vad FINT du har det! Soffan med kuddarna var verkligen jättefint! Det känns lite konstigt att du pratar om vinter..hehe..när sommaren börjar ta fart här hemma nu .. :) Här är kl. nu 08:55 på lördagsmorgonen och det är redan 17,5grader varmt här :)och jag hör fåglarna kvittra ute. Ha det gott! Kram Elin

    ReplyDelete
  2. Hahaha.......som svensk så älskar man verkligen vårsolen.......den bästa tiden. Kram Veronica

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥