Related Posts with Thumbnails

Saturday 5 March 2011

Uppe med tuppen...


Godmorgon,
Här är det åter en regnig dag. Enligt 10-dagars prognosen ska det regna, alternativt komma skurar hela helgen, ända tills nästa helg. Hmmm, det låter inte så inbjudande trots att jag gillar gråa mysardagar.




Jag älskar mina dalahästar och jag har många, många... och dalatuppar tycker jag också himla mycket om. Dessa två bor i vårt sovrum. Kanske hjälper de oss att kliva upp på morgnarna? Nä just det... det gör ju prinsen och prinsessan här i familjen.

Hoppas ni alla har en trevlig helg och får välbehövd sovmorgon!
Kram♥

2 comments:

  1. Godmorgon Pernilla! Här är vi också uppe med tuppen! Ganska skönt att vara uppe tidigt tycker jag, men så är jag också morgonmänniska! Roligt att läsa hur du har det, jag brukar titta in lite nu och då! Hoppas du får en härlig lördag, trots regnandet...

    Kram från Shanghai

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥