Related Posts with Thumbnails

Wednesday 23 March 2011

Hösten är som sagt här...


   

men nu har vi haft crazy väder igen. Igår hade vi +35°. Jag längtar verkligen efter lite svalare väder... lite lagom varmt så där... sååå typiskt svensk jag är - lagom!! Vad jag menar med det är ungefär +20-25° och på kvällen lite svalare så man måste ta på sig en tunnare jumper eller ännu bättre, en tjocktröja eller jacka!! Jag har en uppsjö med tjocktröjor som jag tog med från Sverige - hade inte hjärta att skänka bort dem. De ligger i garderoben och används som ni förstår inte särskilt ofta.

Igår var det fortfarande +28° sent på kvällen... och nu väntar en ny dag med sol och +33°.

Ha det så bra!
Kram♥

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥