Related Posts with Thumbnails

Tuesday 1 March 2011

Min första Award!


Woohoo, jag har fått min första award!!
Tack snälla söta Maggan på bloggen Vindsromantik

Med awarden följer det, att jag skickar den vidare till 5 bloggar som jag gärna läser och finner inspirerande.
Jag skickar den nu vidare till:


Klicka på namnet och besök dessa fina bloggar.


Ett stort Tack igen, Maggan!


...och här har vi en otroligt varm dag. +34°. Inte direkt nåt höstväder...trots att den första dagen av hösten precis infunnit sig. Det är dags att gå och hämta storkillen på pre school sedan lillfröken och jag spenderat dagen i AC:ns kyliga luft. Gruvar mig lite att gå ut när det är så här varmt. Morgonpromenaden var nog varm... Det är tur att det fläktar lite.

Ha en bra dag allihopa!
Kram♥

2 comments:

  1. Hej Pernilla

    CONGRATULATIONS! On your blog award
    Tack sa mycket for award att Swedish House du ar saa sott!
    Jag kan prater inte sa bra svenska
    Jag hoppas du forstor mig...
    Ha en trevlig vecka
    Nu i Halsingland igor vi har PLUS + 4 YIPPEE YAY!
    LOVE PEACE enJOY
    Julie
    x

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥