Related Posts with Thumbnails

Friday 24 September 2010

Tidig morgon... Morgonstund har guld i mund




Det blev inte mycket sömn i natt... och nu sitter jag här igen framför datorn - resten av familjen sover!!! Har plockat fram min samling med svenska julmagasin som jag sitter och bläddrar i:

  • Allt i Hemmets Julspecial
  • Allers Julmagasin
  • Lantliv - Stor Julspecial
  • Drömhem & Trädgård
  • Underbara julhem
från olika år, men de flesta är från 2009... Måste be min söta Mamma skicka årets tidningar när det börjar bli dags. Det är väl bara 11 veckor till jul eller nåt?? Redan nu har den stora affärskedjan 'Myer' börjat med julsakerna. Var dit och njöt lite igår...
Nu ska jag återgå till mina jultidningar innan mina älskade barn vaknar.


Kram♥

1 comment:

  1. Ja det är roligt när man hittar gamla fynd, extra roligt blir det ju när det är morfar som åkt på kälken när han var liten. :)

    Roligt att se alla jultidningar, jag har också de flesta och lika många lär man väl köpa i år igen. :)

    /Frida

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥