Related Posts with Thumbnails

Thursday 23 September 2010

Nästan sovdags...

Klockan är strax efter 23 och jag sitter här vid datorn och kollar in alla fina inredningsbloggar som jag hittat... Jag finner hela tiden fler o fler som jag vill följa! Min blogglista är numera jättelång... Om jag inte går o lägger mig snart kommer jag att sitta här långt efter midnatt - och det går ju inte för mina älskade barn brukar vakna mellan 06:00 och 07:30, så då blir det inte tillräckligt med skönhetssömn för mig - och jag behöver verkligen min sömn, speciellt efter en dag med huvudvärk. Jag kände av spänningar i luften idag och det var inte trevligt. Jag brukar känna av när det växlar mellan högtryck o lågtryck eller om det är åska på gång...

Det finns så många duktiga bloggare och jag känner att jag blir så inspirerad! Det är så skoj att se hur alla bor och inreder! Tycker det är så fint med alla vita hem - vill också ha!! Tror vi kommer att ändra om lite mer framöver så det blir mer vitt här hemma - vi får börja i köket och sedan blir det nog också fortsättning ute i vårt kommande solrum - uteplatsen som vi ska bygga in... och efter det blir det också vitt, vitt, vitt i vår inbyggda carport och nya entré - ser verkligen framemot alla förändringar! Jag har fått så många ideér och tips från bloggarna jag följer... ♥

Kram♥

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥