Related Posts with Thumbnails

Saturday 3 September 2011

Mysigt...







... börjar det bli i min lilla hörna. Hittade ett hemvirkat litet överkast som tidigare legat på gästsängen inne på Lilys rum. Det passar alldeles utmärkt på kökssoffan i väntan på dyna och fina överdrag - tänker ha olika dra-på överdrag för olika tider på året/högtider... Klokt att satsa på överdrag när man har småtroll med kladdiga fingrar ☺ Jag ser Lily framför mig med bananfingrar mixat med kexsmulor. Ojojoj!

Kram♥... och ha en trevlig lördag!!

3 comments:

  1. Vilken fin kökssoffa!!
    Och du har verkligen gjort det mysigt med fina puter och det virkade överkastet. Mys-pys helt enkelt! =o)
    kram och hoppas du får en fortsatt trevlig helg

    ReplyDelete
  2. Karin Larsson goes aussie! :)
    Du har ett eget litet Sunborn därborta.

    Ha det då gott.

    Hej hej från ett strålande höst Svea.

    ReplyDelete
  3. Lyckliga du som har en kökssoffa- det letar jag efter;) Missa inte min tävling. kram Johanna

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥