Related Posts with Thumbnails

Saturday 19 February 2011

Lördagstankar

Har precis bäddat rent... ja, inte påslakanet och kuddarna som bara ligger som display, men underlakan, överlakan och örngott. Längtar redan tills i kväll då jag får gå och lägga mig och sova under nytvättade svala lakan! Det har varit rätt varmt nu ett tag, så det är skönt att ha takfläkten igång under natten.

  


Maken jobbar sin mastodont lördag - 16h, så vi andra myser här hemma... tvättar, städar och gör andra hushållssysslor som inte gör sig självt. Har tagit ner julgardinerna i matsalshörnan och hängt upp mina fina blå... men det visar jag en annan dag!

Ha en trevlig helg, alla ni som tittar in här då och då!
Kram♥

3 comments:

  1. Ha det så gott själv och oj vilket vackert sovrum!!!
    Kram
    Ninni

    ReplyDelete
  2. Vad fint!
    Jag älskar blått, speciellt i sovrummet. Vi håller på att renovera vårt sovrum och det kommer att bli blått och vitt förstås.
    Ha en bra dag
    AC

    ReplyDelete
  3. Hej Lilla Gumman,

    Sovrummet ser underbart ut. Nu ska vi sova. vi har skottsrutigt i vårt sovrum just nu. Kram
    till er alla fyra från
    Moster Ann och Jörgen och Molly

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥