Related Posts with Thumbnails

Friday 19 March 2010

Min Kitchen Aid

fick jag i födelsedagspresent 2008. Har velat haft en i flera år... gått o kollat på fina butiker och drömt. Veckan innan min födelsedag var jag hos frissan och maken samt sonen spenderade tid tillsammans och gick o shoppade. Maken var så glad att han hittat en present åt mig och han visste hur glad jag skulle bli så jag var tvungen att öppna paketet innan själva födelsedagen för han kunde inte vänta på min reaktion!
I julklapp förra året inköptes även diverse tillbehör, så nu kan vi göra vår egen köttfärs samt stoppa vår egen korv!
Åååå, jag tycker den är så bra... plus att den är så snygg också. Den har sin givna plats i köket och kommer aldrig att gömmas bort i nåt skåp.

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥