Related Posts with Thumbnails

Saturday 20 March 2010

Jag fastnade...

vid datorn igår kväll och sedan framför TV:n så jag gick inte o lade mig som planerat. Det var en svensk film, "Darling" på SBS-kanalen så jag kikade på de sista 40minutrarna. Klockan ett vaknade prinsessan och hon somnade inte förrän strax innan tre!!! Stackars liten har fått storebrors hosta och snuva. Kände mig som en zombie när sonen vaknade 06:10... och strax efter var dottern också vaken. Undra om det fanns ett samband?? Storebror brukar tätt som ofta vara hjälpsam när det gäller lillasyster...

Nu väntar en ny dag med hostande barn! ...Maken försvann tillbaka till jobbet strax efter sju och dyker inte upp förrän om många, många timmar. Undra om det blir en lugn och fin dag? Det vore käckt om jag fick nåt gjort härhemma idag, men det ser inte lovande ut... Lilla fröken är lite mer krävande när hon inte mår 100 och unge prinsen är ju en typisk 3,5åring. Tänk vad enkelt livet var innan man hade barn... enkelt, men ganska tråkigt. Nu är det full rulle från morgon till kväll!

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥