Related Posts with Thumbnails

Friday 27 January 2012

Tre älgar











Bakom soffan i vardagsrummet står mitt bokskåp. Det är smockfyllt... Jag längtar tills maken bygger en stor bokhylla så jag kan få plats med alla böcker på samma plats istället för att de ska vara utspridda på olika ställen i huset.☺ Ett projekt av många på listan av alla 'jobb'!

Kram♥... och ha en trevlig fredag!

Länkar idag upp till följande linky partyn med dagens inlägg:
Flaunt it Friday

Vill bara säga tack för alla fina kommentarer som dyker upp här tätt som ofta!
Jag läser varenda hälsning och även om jag inte alltid får tillfälle att titta tillbaka till er så vill jag uttrycka min tacksamhet och glädje över att ni tar tid att skriva några rader! Stor kram!! ♥♥♥


1 comment:

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥