Related Posts with Thumbnails

Saturday 27 February 2010

Inred och Dekorera ~ Ljust och Lantligt

Åååå, jag längtar så efter min bok. Beställde ett ex på nätet och eftersom jag inte bor i Sverige och företaget inte skickar böcker utanför Sveriges gränser valde jag att skicka den hem till min Mamma... och hon i sin tur får skicka den till mig. Sade åt henne att skicka den nästa gång det är dax att skicka över svensk senap, messmör, pärlsocker och allt annat i matväg som jag saknar och inte kan få tag på här i Australien, men när jag pratade med henne på Skype igår sade hon att boken redan nu är på väg! Jippie!!

Jag längar så efter att få sätta mig i lugn och ro och bläddra i denna underbara bok... ♥



No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥