Related Posts with Thumbnails

Tuesday 26 January 2010

Shabby Chic

Sitter och drömmer mig bort bland pasteller och härliga tyger. Rachel Ashwell, grundaren av Shabby Chic, har en blogg som är toppenmysig. Klicka på bilden så hamnar du där!



Hennes webbsida shabbychic.com är alltid värd ett besök!






Rachel Ashwell är även författare till böckerna:


  • Shabby Chic (1996)

  • Rachel Ashwell's Shabby Chic Treasure Hunting and Decorating Guide (1998)

  • The Shabby Chic Home (2000)

  • Shabby Chic: the gift of giving (2001)

  • Shabby Chic - Sumptious Settings And Other Lovely Things (2004)

  • Rashel Ashwell's Shabby Chic Interiors (2008)

webbsidan, bloggen och i hennes böcker kan man finna massor av inspiration... ♥





1 comment:

  1. Hej Lilla Gumman,
    Har du varit inne i Brisbane på Laura Ashley. Jag tror att det finns en shop i Carindale också. Det brukade vara min favoritshop.
    Ha en trevlig helg
    Kram
    Moster Ann
    Krama mina små änglar från mig.

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥