Related Posts with Thumbnails

Sunday 25 September 2011

Söndagstankar






Oj, oj... vad tiden springer iväg! 
Om två månader fyller jag år - inget jubileum i år, men om två år fyller jag fyrtio! Det är inget jag funderar mycket över egentligen - det är ingen som tror att jag är så pass gammal som jag är ändå! Tack vare bra gener och fin norrländsk hud som inte blivit utsatt av den starka solen som ung så tror folk att jag är mid-to late twenty... ☺ Här åldras folk snabbare eftersom de varit ute i solen mycket - och från barnsben. 

Om tre månader är det Christmas Day. Julklappspaniken börjar sprida sig en smula. Tur att vi köpt några julklappar till barnen allaredan.

Kram♥... och ha en härlig söndag. Idag visar jag lite bilder från köket. Min dröm är att måla alla köksluckor vita så att det känns mer enhetligt - och ljusare... och då känns det kanske mer som ett 'lantkök'. Som pricken över i:et vore en Aga perfekt härhemma. *drömmer*

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥