Related Posts with Thumbnails

Saturday 6 August 2011

Snart...

så får jag slänga mig ner i soffan med en inredningstidning... dvs så fort barnen ätit klart och somnat!! Förhoppningsvis ganska snart hahahaha... Då kommer jag att sätta mig ner och bara andas en stund, äta nåt gott och sedan drömma mig bort.


...ligger snällt och väntar på mig.

Det är ju vinter här och det är ju då jag blir mest sugen på alla julbestyr - syftar på det föregående inlägget om julen ☺... kanske lite avlägset för alla er som bor i Sverige och njuter av sommar och sol. Kan väl säga som så att när det är subtropisk värme på jul är det väldigt svårt att känna nån julstämning!! ...så det är väl därför jag blir lite 'julig' när det är kyligare väder och man kan njuta av tända ljus - härligt ☺

Hoppas ni alla har en trivsam och härlig lördag... Nu ska jag ta reda på allt ris som lilla miss Lily kastat ut på golvet... Tjingeling.

Kram♥

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥