Related Posts with Thumbnails

Friday 12 August 2011

90 år fyller min Mormor idag!!

Överraskade Mormor med ett australienbesök i juli 2001 ☺


80-årsfirande 12 aug 2001


Mormor och jag på min bröllopsdag 2002

Min fina Mormor♥

Sista avskedet innan Mormor flyttade hem till Sverige igen 2008 


Som ni säkert förstår så skulle jag hemskt gärna vilja vara hemma i Sverige en dag som denna, men tyvärr har jag inte möjlighet att åka hem. Förhoppningsvis lever hon tio år till och då flyger jag hem och firar henne på 100-årsdagen☺

Kram♥... och hoppas alla har en trevlig fredag!

5 comments:

  1. Jag förstår dig verkligen. Man har bara en mormor och den särskilda länken är speciell på många vis. Grattis till din fina mormor! kram Fia

    ReplyDelete
  2. Hej vännen!
    Vilken go liten mormor du har! =)

    Kram kram ♥

    ReplyDelete
  3. Vilken connection, härligt med mor o farföräldrar!!
    Tanken på henne o ett litet telefonsamtal är mkt värt det oxå ;o)
    Men har din mormor bott i Australien eller?

    Ha en fin fredag, Klem Anna

    ReplyDelete
  4. Min mormor fyllde 90 i april och är en riktig pigg gumma och det verkar din mormor med vara så jag hoppas vi får ha kvar dem länge..
    Hipp hipp Hurra till din mormor!!

    Kram Mia

    ReplyDelete
  5. Sådär nu kan jag kommentera igen! Felet var att jag var automatiskt inloggad så nu får jag lov att logga in varje gång istället. Konstigt att det skulle orsaka sånt fel.

    Men men, fina pressglasskålar du har. det är en favorit hos mig med.

    Så söt mormor du har, hoppas att hon får ha hälsan kvar. Förlåt att jag frågar är det pengar eller är det något med visum som gör att du är hemma så sällan. Förutom det stora avståndet såklart. Vet att det är samma situation för andra utlandssvenskar. Själv har jag hemlängtan ibland trots att jag är hemma några ggr om året. Det är tufft att bo långt borta.

    Kram.

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥