Related Posts with Thumbnails

Saturday 18 June 2011

Ojojoj,

vilket datortrubbel jag haft - eller HAR... Jag har i alla fall klurat ut att det är en fläkt som slutat fungera. Videokortet blir då överhettat, vilket medför att Windows inte fungerar som det ska och stänger av sig själv alternativt fixeras i ett visst läge och jag måste starta om datorn igen och igen... Sååå frustrerande. Snacka om I-landsproblem!! ...känner mig inte alls avskuren från cyber space... Hallå, kommer jag att överleva tills det blir fixat?? Det är frågan om - är man datorberoende? Hihihi...

Hoppas alla har en trevlig helg - utan datorproblem!!
Förhoppningsvis ses vi nästa vecka med nya fräscha blogginlägg - har inte ens haft chansen att titta in hos någon annan blogg på över en vecka heller... :(

Tjingeling!

Kram♥

2 comments:

  1. Rätt nyttigt att se om man är beroende eller inte.......och det är man ♥ Veronica

    ReplyDelete
  2. Finns inget värre än data problem.
    Särskilt här downunder känns det som...eller? Är det bara nåt som jag erfarit? Svårt att få någon som helst hjälp när man vill ha den. Alla är så otroligt "laid-back", till gränsen av lata.
    Hoppas det orndar sig med din dator snart!
    kram

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥