Related Posts with Thumbnails

Monday 31 January 2011

Helgstök

Det är mycket tvätt som hinner tvättas på helgerna... och det är också då jag passar på att baka eller byta lakan mellan barnprogram, utelek eller matlagning. Jullakanen åkte ut och istället kom detta påslakansset från IKEA fram - egentligen behöver man inte ha täcke nu på sommaren, men jag tycker det ser finare ut än att bara ha lakan... Bakom sängen hänger julbelysning från samma stora varuhus - det lyser så mysigt på kvällen, speciellt nu när det är becksvart klockan 19:00. Ååå, vad jag saknar att det är ljust långt in på småtimmarna - här är det som om man drar ner en rullgardin... svart direkt. Konstigt det där med vad man är van vid... nåväl, jag lär väl vänja mig nån gång - om en 20-30 år så där hihihi.


   


Här har det hunnit bli måndagmorgon... Ha en bra vecka allihopa!
Kram♥

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥