Related Posts with Thumbnails

Wednesday 17 November 2010

Mina nya koppar...

Fick 6st mörkblå/lila-aktiga muggar när vi gifte oss 2002. Temat på bröllopet var lila så vi fick en hel del gåvor i olika lila/blånyanser... Dessa muggar har aldrig riktigt passat in i vårt hus, man jag har inte haft hjärta att kasta ut dem. Häromdagen beslutade vi dock att de ska skänkas bort till Frälsis, eller liknande och nya koppar från IKEA ska inhandlas. Sagt och gjort. Muggarna är borta och de nya kopparna inköpta!



Kram♥

2 comments:

  1. Det tycker jag ni gjorde rätt i.. Man kan ju inte spara på allt och helst inte det man inte riktigt gillar..
    Ha en bra dag..
    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Jag hade turen att "halka" in på din blogg :)
    Har kikat runt lite och tycker den är jättemysig! Vad spännande också att få läsa om ditt liv "down under".
    Jag lägger till din blogg i min blogglista, hoppas det är OK!

    Kram Jonna

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥