Related Posts with Thumbnails

Monday 15 November 2010

FarsDag 2010

Grattis på FarsDag Pappa!!

Min Pappa finns inte längre bland oss,
inte så man ser honom ialla fall... ♥
Han dog hastigt 2006, två månader innan Jonah föddes.
Det enda han pratade om på jobbet var att han skulle bli Morfar...
och han skulle komma hit och se lillkillen.
Det blev inte riktigt som planerat.
Det är trist.
Han var en sån underbar Pappa och min kompis....
skulle ha blivit en fantastisk Morfar!


Här är en bild på mig och min Pappa, taget på mitt bröllop 2002. Tråkigt att fotografens assistent inte kunde fokusera ordentligt!! Det hade kunnat bli ett sånt fint foto, men jag gillar det trots att det är suddigt...♥
Kram♥

1 comment:

  1. hej Pernilla
    Så tråkigt med din pappa, man vet aldrig vad livet har för vändningar.
    I dag går det att få en bra bild, fast den är suddig. Tag kontakt med någon som framkaller kort, vet ej vad det ska heta, dessa undergörare av suddiga kort.

    Många Varma Kramar
    /Maggan

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥