Related Posts with Thumbnails

Thursday 30 September 2010

Godmorgon!

... här är det morgon och i Sverige är det snart dax att sova. Upp o nervända världen :-) Hoppas på sol idag för gårdagen bjöd verkligen på växlande väder. Det var varmt, lite halvsoligt och hög luftfuktighet på morgonen så jag var tvungen att ha AC:n igång för att få bort fukten inomhus... sedan började det blåsa oerhört mycket... hux flux kom haglet och efteråt öste regnet ner och som krona på verket uppenbarade sig solen på kvällskvisten!

Ville bara säga att jag tycker det är så kul att så många hittat hit till mig, ja 5-20 pers per dag för mig är massor av besök!!! ... Sedan att några av er lämnar söta kommentarer makes my day! Tack alla söta.

Ha en bra dag - och natt... Sov Gott!!


Kram♥

3 comments:

  1. Hej Pernilla! Kul att du hittade till min blogg & gillade badrummet! Ja får ta mig en djupdykning i din blogg ser mysigt ut! Australien? det var minsann en bit hemifrån.. :) ha en fortsatt bra vecka, Kram Tiina

    ReplyDelete
  2. Hösthälsningar från Finland! Här är det sol, frost och dimma om vartannat. Som tur har vi sluppit hagel :-) men det är ju också väldigt vackert egentligen!

    ReplyDelete
  3. Hejsan! Vad roligt att du hittade min blogg=0)
    Vad spännande att bo i Australien,ska sätta mig och kika igenom din blogg riktigt noga senare.
    Är bara inne som snabbast nu. Ha de gott!
    Kram Birgitta

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥