Related Posts with Thumbnails

Monday 15 March 2010

Lite tidsfördriv...

...så här på måndag förmiddag. Prince Jonah är på "Kindy" och jag väntar på att Princess Lily ska sluta skrika och somna snart. Hon sitter i BabyBjörn-selen så hennes röst är väldigt nära mina stackars öron... När hon somnat ska jag ta itu med mina gardiner som hänger nedanför diskhon. Jag ska byta ut mina blåa och istället sy nya vit/röda... Tyget är från IKEA och heter Berta Ruta. Har haft de blåa väldigt, väldigt länge - de är ursprungligen från ett cafégardin-set. De större gardinerna hänger inne på sonens rum. Det ska bli så kul med en färgförvandling i köket. Har fokuserat på blått och ljusblått en längre tid, så det ska bli skönt med en förändring...

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥